Joost van Hilst


Motivatie:
"Tijdens de dagelijkse gang van zaken op bijv. je werk, maar af en toe ook privé, ontstaat het 'gevaar' dat je dingen voor lief gaat nemen. Je geluk en gezondheid zijn je blijkbaar gegund. Echter, in de afgelopen jaren ben ik, mede door 'n aantal persoonlijke ervaringen, veel meer van het leven weten te gaan genieten. Het is nl. allemaal niet zo vanzelfsprekend... Daarnaast ben ik, tot voor kort ook nog actief, 'n fervent wielrenner-fanaat. De drang om tot grote hoogten te stijgen, zit me blijkbaar in het bloed. En de combinatie van 'n sportieve uitdaging en 'n maatschappelijke verantwoordelijkheid cq betrokkenheid steun ik van harte en beleef ik dan ook bij dit fantastiche evenement. Daarom is dit voor mij een unieke, warme en waardevolle kans om in naam van Wacom dit geweldige team te mogen ondersteunen en stimuleren."